Aki – overzichtstentoonstelling

juni 29, 2006

Vanaf morgenmiddag is er in de AKI de overzichtstentoonstelling te zien van alle eindexamenkandidaten. De opening is om 16.00 uur, u bent allen van harte uitgenodigd!

Bezoekadres: Campus Universiteit Twente, Hallenweg 5, Enschede
Open: ma t/m do 11.00 – 21.00, vr t/m zo 11.00 – 17.00

Voor allen die een toekomstcontract willen verlengen; ik ben waarschijnlijk de meeste tijd aanwezig, behalve woensdag, dus zoek me op of laat een berichtje achter bij mijn werk, dan komt het goed!

Tot dan!

2 Responses to “Aki – overzichtstentoonstelling”

  1. andere letter (anoniem) Says:

    o o, als ik je zie, en ik hoop dat het gaat lukken, moet je iets gaan opbiechten, .. als ik dat niet doe, kom je d’r ook wel zo achter,… dus kan ik er maar beter voor uitkomen… ik wist het niet.. ik kon de toekomst niet zien, en dacht alleen aan het verleden [en toen…]

    www.


Geef een reactie

