baanaanbod

juni 28, 2006

Vanmiddag werd ik gebeld.

Over een baan. Vanaf augustus. In Enschede.

Net nu ik overweeg eerder uit deze stad te vertrekken dan ik plande.

Twee dagen om er over na te denken…

3 Responses to “baanaanbod”

  1. Minke Says:

    Heb je je neus vol van Enschede?

  2. Susan Says:

    Eigenlijk wel een beetje ja. Ik heb het hier wel gezien, het is tijd voor iets nieuws. En aangezien ik toch binnenkort mijn huis uit moet lijkt het me handiger meteen naar een andere stad te verhuizen zoals het plan was, i.p.v. eerst hier nog weer een half jaar iets te vinden…

  3. z. Says:

    ik loop ook met zo’n baanaanbod rond.. ook precies op een plek waar ik besloten had beter niet te werken…
    de vraag blijft heel simpel (ahum): wat wil je/ik?

    succes! šŸ˜‰


Geef een reactie

