eindexamenvideo (2)

juni 24, 2006

Zoveel geduld was blijkbaar niet nodig.

Dus voor een ieder die met me mee wil wandelen door mijn werk; klik

5 Responses to “eindexamenvideo (2)”

  1. denhaagopzondag Says:

    Ik sta te popelen (mee te wandelen)! En ik wil je persoonlijk feliciteren, dus… ik en jij moeten nog even geduld hebben. Mijn internet thuis liep even in een soep, maar het komt, het komt…

    [en toch al vast een beetje gefeliciteerd!](!!!)

    :-))))

  2. florian Says:

    mooi!
    je kunt de video ook direct op je site zetten: klik in google video op “share this video” dan op “embed html”. dat stukje code pakken en gewoon in de post stoppen.

  3. hommarus Says:

    Mooi document Susan! De intimiteit van het waarnemen.


Geef een reactie

