Opbouw eindexamen

juni 19, 2006

Aanstaande dinsdag studeer ik af.
Om half tien.
In Hengelo.
Spannend.

Ik ben de afgelopen week bezig geweest met de opbouw van mijn installatie en heb er nog aan verder gewerkt, en nu is het tijd om het los te laten… Er op te vertrouwen dat het goed komt…

opbouw Hengelo

Om dat alvast een beetje te doen ging ik vanavond maar even een luchtje scheppen en avondeten. Afstand nemen… En dat lukte aardig. Toen ik weer terug kwam in de expositieruimte was ik wel okee… totdat ik op de fiets stapte richting Enschede. Toen opeens realiseerde ik me wat er nog moest gebeuren.

Gelukkig heb ik nog een dag…

opbouw Hengelo

opbouw Hengelo

10 Responses to “Opbouw eindexamen”

  1. hommarus Says:

    Met nog meer verwachting! Treed ik dinsdagochtend fris, uw nieuw gecreerde ruimte binnen.

  2. Petra Says:

    Ziet er spannend uit. Succes!

  3. florian Says:

    spannend spannend…
    zie je op de 30ste!

  4. florian Says:

    … en duimduim en success en zo!

  5. z. Says:

    mooie foto’s.

    en op een of andere manier zal het klaar wezen als het klaar moet zijn.

    gd-lck.

  6. riet Says:

    Een voorproefje het smaakt nu al zal ik zeggen lekker ? riet

  7. falleri Says:

    Ik ben benieuwd, maar ik begrijp dat je niet in de aki exposeert? Een voordeel en een nadeel. Nu goed, de week na de 30e zal ik weer tijd hebben.. hoop ik!

  8. esther Says:

    Succes, zet em op!!

  9. Minke Says:

    You can do it.!!!


Geef een reactie

