aquarium

juni 15, 2006

abandoned aquarium

Onderweg naar huis gisteravond trof ik een bizar tafereel.

Middenin een straat waar bijna alle huizen zijn dichtgetimmerd (op drie na) komt er een groene gloed uit een huis die ochtend nog bewoond was. Terwijl ik er voorbij loop werp ik een blik in het huis en tot mijn verbazing is het hele huis leeg op een groot aquarium na dat midden in de kamer is achtergelaten. Het beeld van een aan de boom geknoopte hond dringt zich aan me op…

Ik hoop dat het is zoals mijn huisgenoot zegt; een aquarium moet je met voorzichtigheid vervoeren, dus ze komen er vast voor terug. Maar ik ben bang van niet…

4 Responses to “aquarium”

  1. florian Says:

    poor little fishies!

  2. falleri Says:

    Wat zielig.. je zou de dierenbescherming kunnen bellen, voor de zekerheid.

  3. Petra Says:

    Beetje in de gaten houden voor de zekerheid. Want ze hebben wel het licht aangelaten. Vissen spoel je zo makkelijk weg als je ze niet meer wilt. (En ik heb je link aangepast in mijn rss-reader)

  4. Susan Says:

    Ze zijn opgehaald zag ik, een pak van mijn hart (om het maar eens ouderwets te zeggen)


Geef een reactie

