wachtstand

juni 9, 2006

Wakker. 5 uur.
Ben benieuwd of de brommer komt.
Hij komt
en gaat
sneller dit keer
ik val weer in slaap

Mijn logée roert zich
omdat ik me omdraaide
of het al tijd is?
nog een paar minuten dan is het half acht

douche
tranen

Koffie
thee
matzers
brood

half negen.
het wachten is begonnen

afscheid

nu ijsbeer ik alleen
in het slechtste geval tot half zes vanavond

– edit –

het wachten is bekort met zo’n vijf uur. Ik kan weer gaan en staan waar ik wil. Hoera!
Nieuwgierig waarop ik wachtte? Dat post ik pas over een aantal dagen, anders is de verrassing er af.

4 Responses to “wachtstand”

  1. logee Says:

    ik weet het!!!

  2. logee Says:

    ik weet het!!!!

  3. Susan Says:

    En dat weet je zeker?

  4. logee Says:

    ……neheej,,,ja (ups)(oeps)


Geef een reactie

