energiebalans

juni 9, 2006

Ik weet het al een tijdje, maar toch moet ik er nog erg aan wennen. Ik weet dat ik niet in volle vaart ergens in moet springen omdat de tol de week erop geëist wordt.

Vorige week vrijdag zei ik het nog;”ik moet proberen rustiger aan te doen, anders kan ik volgende week de ene voet niet meer voor de andere krijgen.”

Kennelijk was ik toen al te laat.

Begrijp me niet verkeerd hoor, het gaat goed. Maar ook goede dingen kosten me veel energie, en daar heb ik nou eenmaal al een tijdje niet veel van. En hoewel ik altijd hoop dat wanneer het goed gaat en ik wel energie heb, het dit keer misschien dan anders is met die balans…blijkt ook deze keer dat ik me heb vergist.

One Response to “energiebalans”


  1. […] En dan blijkt maar weer eens dat ik , geen mens ben van matigheid; het leven ís mooi! Posted by Susan Filed in werk, overpeinzingen, dagelijke leven, biecht, constateringen, de liefde, scriptie […]


Geef een reactie

