krant

juni 8, 2006

Kwart over vijf was het vanochtend.

Ik weet niet eens zeker of het onze krantenbezorger is, maar het ís een krantenbezorger. En deze man maakt het zich gemakkelijk door de krant te bezorgen op een brommer.

Met als resultaat dat ik nu al een paar weken tussen vijf en half zes rechtop in bed zit omdat meneer zo langzaam door de straten rijdt en het geluid van de brommer zo erg weerkaatst in de leegstaande huizen dat ik zelfs mijn raam al dichtdoe ’s nachts. Ik moet toch slapen…

Zou je kunnen klagen bij de krant over luidruchtige bezorging?

 

Goed, ik heb gebeld met de krant. Met de vraag of je hierover kunt klagen, en dat kan dus blijkbaar…

Terwijl ik uitleg wat er aan de hand is, komt het me echt een beetje idioot voor om hierover te klagen. Maar aan de andere kant; iedere ochtend rechtop zitten in bed en dan amper nog weer in slaap kunnen komen vanwege de opkomende zenuwen voor het afstuderen… Ik kan me echt iets leukers voorstellen.

(natuurlijk realiseer ik me dat hij er niks aan kan doen dat ik zo zenuwachtig wakker word ’s ochtends, maar als het anders kan, dan graag)

5 Responses to “krant”

  1. florian Says:

    maar die kerel komt altijd al zo vroeg. jij hebt alleen nu vlak voor HET EINDEXAMEN een beetje lichtere slaap..

  2. Susan Says:

    Dat ie vroeg komt is nooit het probleem geweest. Het is de brommer…DE BROMMER!

  3. Petra Says:

    Vreselijk. En bij ons was het niet eens de bezorger van onze eigen krant….

  4. falleri Says:

    Komt me bekend voor. Maar bij ons is de hele buurt luidruchtig en ik slaap zo licht dat ik al wakker wordt als iemand zijn auto voor de deur start.
    Ik denk dat het er ook een klein beetje bijhoort hoor, ik ben al wekenlang oververmoeid, en als ik dan eens een nacht slaap voel ik me nog vermoeider. Wat me slecht uitkomt, want vanavond, zondag en maandag sta ik op een podium.. en ik wil toch liever niet door mijn knietjes zakken..!
    Afstuderen.. het is gelukkig niet ieder jaar zo’n feest.

  5. Susan Says:

    @ falleri; en dan te bedenken dat iemand die vorig jaar afstudeerde me gisteren vertelde jaloers te zijn dat we nu afstuderen, en dat ze het zo weer zou willen doen….


Geef een reactie

