comments

juni 8, 2006

Ik heb een verzoek aan u.

Ik zou graag willen weten of de commentfunctie werkt op dit blog, omdat ik de indruk krijg van niet.

Dus wilt u mij een dienst bewijzen en een bericht achterlaten bij deze post of een willekeurige andere die u belieft… En mocht het nou niet lukken zou u dan de moeite willen nemen mij een mailtje te sturen zodat ik kan uitzoeken waar het aan ligt?

Alvast bedankt voor uw medewerking!

p.s. De eventuele mail kunt u sturen naar susanpinkster@hotmail.com met als onderwerp ‘comments’.

6 Responses to “comments”

  1. florian Says:

    nou, volgens mij werkt het prima!

  2. florian Says:

    misschien heeft niemand iets te vertellen of niemand leest jou blog?

  3. Susan Says:

    Hey mister akiblogs, dankzij statcounter weet ik dat dat niet zo is, vandaar mijn vraag. TSK!

  4. riet Says:

    Ja het werkt nu 10 juni wel daarvor had ik een probleem Maar dankzij een interventie van doktor Florian werkt het .fantastische dokter die doktor Florian. groet Riet

  5. tikzaheytm Says:

    I smiled, leaned over to her, and said, “baby, you have yourself a foot man tonight. Your pedicure looks awesome!” Then I kissed her on the cheek, and caressed her leg.

  6. florian Says:

    mooie comment 😀 ik ga een beetje met je blog dokteren, om dit te voorkomen.


Geef een reactie

