(een verlangen geboren uit ongeduld)

juni 5, 2006

bel me
vertel verhalen in mijn oor
of zeg niets
het is me om het even

de mogelijkheden breiden uit, waarmee de drempel hoger wordt.
dan is het maar beter geen gebruik te maken van nieuwe mogelijkheden.
of moet je het jezelf wel moeilijker maken dan nodig is?

mogelijkheden
moeilijkheden
het verschilt elkaar niet zoveel

One Response to “(een verlangen geboren uit ongeduld)”

  1. John Steal Says:

    ik maak een balans op van het leven
    alsof ik de belasting van dit jaar invul
    een geluid weerklinkt, ik heb het al
    vele malen eerder gehoord

    moeilijkheden zijn mogelijkheden, toch vraag ik mij af
    ben ik vrij en gebonden of gebonden in mijn vrijheid?

    er liggen sigaretten op tafel, ik voel mij vrij
    er nog een te roken
    trage witte bundels verlaten
    nu mijn sigaret en de gaten van mijn lichaam

    ik tel de dagen, vermijd de uren
    voor een nieuwe beslissing zich meld
    en er is geen reden, geen excuus
    behalve die van de tijd en van de onmacht
    mij die werkelijk eigen te maken


Geef een reactie

