categorie

juni 5, 2006

Pfff, Ik heb net tweehondervierenveertig posts gecategoriseerd. En dat alles omdat ik bezig ben met mijn scriptie waarvan ik besloten heb hem te integreren in mijn blog. Wanneer je nu op de categorie scriptie klikt krijg je een aantal posts waarvan ik vind dat ze daarbij passen. Ik moet het nog een keer nalopen allemaal, en eigenlijk moet ik nu ook nog alle links binnen mijn logs veranderen, maar dat gaat vanavond (lees: vannacht) niet meer gebeuren.

2 Responses to “categorie”

  1. florian Says:

    cool! lof lof!
    moet het allemaal nog lezen.

  2. riet Says:

    Nogmaals Na technische interupties antwoord ik maar ook meteen op stroom het gevoel van onder de douche staan en de stroom van gedachten die je overwoekeren . Je hebt het gevoel dat je hele scriptie zich in je hoofd voltrekt , maar angekomen bij de computer begin je te brabellen. Misschien een casseterecorder of opname apparaat aanzetten terwijl je onder de douche stapt warin je al je associaties en ingeveingen mondeling doorgeeft. is dat een oplossing Nee,ik denk het niet of slechts zeer gedeeltelijk. Wat heeft dit met categorieen te maken ? Ik denk dat uit die stroom categorieeen gedestilleerd kunnen worden. Categorieen Zijn de grondbegrippen oftewel scriptieachtig gedacht de hoofdstukken. Maar is dat wel zo als je scriptie een stroom van gedachten wordt die je dag na dag noteert is er dan sprake van systematisering van een systeem van hoofdstukken ?Nee en ja het is een geen systeem omdat je de stroom van de tijd volgt anderzijds worden de dagen de tijdstippen het syteem die ook de grondbegrippen genereren. Doet deze opmerking comentaar ertoe? Heb jer wat aan want ik ben je zogenaamde begeleider Dit zijn slechts begeleidende gedachtensprongetjes. groet Riet


Geef een reactie

