scriptieoverpeinzing even tussendoor

juni 3, 2006

Hoe meer de tijd verstrijkt bij het schrijven van deze scriptie, hoe meer ik het gevoel heb dat het helemaal niet gaat om die scriptie. Het gaat om een plaatsbepaling zoeken voor mij. Een plek zoeken en vinden waar ik thuis hoor. Een mening vormen. Wat vind ik goed en wat niet? En heb ik daar dan al die informatie voor nodig om daar achter te komen? (ja, want anders was ik niet hier gekomen) Moet ik dan alle informatie kopieren en plakken?(nee, misschien zijn slechts de uitsprake die je aanspreken voldoende) Kan ik niet gewoon die info laten voor wat het is en aanstrepen wat belangrijk voor me is, waarbij ik het uitleg?(zie voorgaande haakjes)

One Response to “scriptieoverpeinzing even tussendoor”

  1. riet Says:

    Ja nu weet ik het weer hier had ik mijn allereerste opmerking comentaar gegeven toen ik probeerde tevergeefs comentaar te geven 5 juni j.l. Ik ben het helemaal met je eens en dat is ook precies waar het omgaat .Je stelt precies de goede vragen en je geeft ook het goede antwoord ,.In een traditionele scriptie zou dit in de inleiding komen deze scriptie schrijf ik oa. om mijn plaats te bepalen….. enz riet


Geef een reactie

