kopiëren

juni 3, 2006

Ik heb gewoon die hele fucking Stroom bibliotheek lopen kopiëren (en fotograferen omdat ik niet zoveel kopiën durfde maken), terwijl het werk dat ik beschrijf en interessant vind het beste werkt als je het beleeft, meemaakt!

Wat klopt er niet hier!

One Response to “kopiëren”


  1. […] De boeken die ik in handen krijg zijn documentatie van werk dat ze heeft uitgevoerd of nog aan het uitvoeren is, maar soms is het ook het werk zelf, zoals de catalogus van het project ‘De verborgen stad’ voor de Vleeshal Middelburg. Terwijl ik de boeken doorspit merk ik dat het voornamelijk de uitspraken en naar voren komende werkwijze zijn in de informatie en documentatie die me aanspreken en niet het werk van Van Heeswijk zelf. Ik heb het gevoel geen vat te kunnen krijgen op de werken die ze maakt. Dat is op zich ook niet zo gek. Zoals ik al eerder constateerde (klik) zijn de werken van de kunstenaars het meest interessant wanneer je het beleefd. Er bij betrokken bent. […]


Geef een reactie

