ooooh Paris…

juni 2, 2006

Zoals het er nu uitziet, heb ik iets verkeerd gedaan met het kopen van de tickets naar Parijs. Ze moesten namelijk op naam, en ze zijn niet overdraagbaar aan een ander. Dus het lijkt er op dat ik de man die ik wilde vragen niet mee kan vragen, want de tickets staan niet op zijn naam. Dat zet wel een beetje een domper op de feestvreugde…

Ik ga naar Parijs… Alleen dus.

Update 01:22 p.m.;

ik heb hem gevraagd. Hij gaat mee! Nu nog kijken of het met de tickets te regelen is…

Geef een reactie

