De daad bij het woord voegen

mei 31, 2006

Vele malen bedacht ik mij al, wanneer ik weer eens een onbestempeld retourtje Hengelo-Enschede in mijn bezit had na gereisde treinreis;”Ik moet het aan iemand geven, iemand zou er nog iets aan kunnen hebben… Aan de andere kant, wat kost nou een retourtje Hengelo… Maar toch…”

Vandaag was de laatste dag dat dit slechts een gedachte bleef. Ik schreef een briefje met daarop: “voor de liefhebber;geldig retourtje Enschede-Hengelo, veel plezier ermee!”, toog naar de boekkiosk om de mevrouw twee plakbandjes te vragen, en voila:

voor de liefhebber

One Response to “De daad bij het woord voegen”


  1. […] Geboren uit een behoefte van mij of van de mens die ik om me heen zie. Bijvoorbeeld zoiets als de daad bij het woord voegen. Posted by Susan Filed in overpeinzingen, scriptie […]


Geef een reactie

