nieuw

april 27, 2006

De afgelopen dagen heb ik een workshop gevolgd die heet social networking. Daarin heb ik van alles geleerd over zelf blogs maken e.d.

Nou had ik er al een (goh, echt?!?) maar nu heb ik me ook maar eens gestort op de vormgeving. Het is nog niet helemaal klaar, maar hier is alvast een kijkje

4 Responses to “nieuw”

  1. Petra Says:

    Mooi! En wat moet je nu anders gaan doen? Wat loggen betreft?

  2. Felix Says:

    Hij is rustiger. Was dat een van de tips?

  3. florian Says:

    “social networking on the web”. Gewoon networken kan je al best goed šŸ˜€

  4. hommarus Says:

    1425f2d75037cca2468d9376d1c205cd
    Het ziet er inderdaad goed uit.


Geef een reactie

