En dat terwijl ik zei dat ik geen zin had..

maart 12, 2006

Het was een avond die, terwijl hij zich ontspon, steeds weer een glimlach op mijn gezicht toverde… en dat nu nog steeds doet.

6 Responses to “En dat terwijl ik zei dat ik geen zin had..”

  1. Oh! Says:

    Dat zijn de goede avonden, hè?

  2. karlijn Says:

    spring spring (trap)

  3. Petra Says:

    Dat is het mooiste, geen zin hebben. Dan wordt het bijna altijd leuker dan je denkt!

  4. kam Says:

    ik heb bv nu ook geen zi 😉
    heerlijk!!!

  5. Jules Says:

    Dat zijn idd de beste! Ook al denk je alleen maar ‘mwah, ik weet ’t niet hoor’En dan ineens!!! Word je extra blij!


Geef een reactie

