Over doodskisten gesproken…

februari 28, 2006

Zie ik opeens dit in mijn statcounter staan:

doodskist

8 Responses to “Over doodskisten gesproken…”

  1. Petra Says:

    Gezellig, visite…

  2. kam Says:

    “0 returning visits”, het wordt wel heel serieus nu!

  3. kaat Says:

    Die heb ik ook wel eens gezien bij mij, ben zo benieuwd wie dat is!

  4. kam Says:

    het is wel illustratief tav het log: doodskist.vooriedereentoegankelijk.nl

  5. esther Says:

    Sja, ook business, een hele lucratieve zelfs. Wou soms wel dat ik er wat minder van dichtbij had gezien in mijn leven.

  6. Oh! Says:

    Een internetgebruiker met morbide humor!

  7. Súsaa Says:

    @Oh!: En hij komt bij jou vandaan!


Geef een reactie

