Samenvattend;

januari 12, 2006

Kam; “Het is gezien (…)
Súsaa; “(…) het is niet onopgemerkt gebleven.”

(Zoals de meesten wel zullen weten een quote uit: De avonden, Gerard Reve)

7 Responses to “Samenvattend;”

  1. Oh! Says:

    ‘Tis oor mij wel heel lang geleden, dat ik die heb gelezen, hoor!

  2. Felix Says:

    huh? wordt dat nog gelezen? 😉

  3. Zezunja Says:

    Nou, dat was dus geen leuke voorstelling?
    Dat stel ik namelijk vast als ik een prutoptreden heb aanschouwd. Meer valt er dan echt niet over te zeggen.

  4. esther Says:

    De Avonden, hm, saai maar briljant, ofzo.

  5. kam Says:

    en daar ging het dus niet over. (de avonden) het ging er om dat er iets gezien was. en dat het zo mooi verwoord werd in de avonden: het is niet onopgemerkt gebleven…
    dat dus.
    maar verder maakt het niet uit.

    het is gezegd.

    kam

  6. act Says:

    Zoals gewoonlijk gaat er weer eens iets helemaal aan mij voorbij….


Geef een reactie

