weg

december 11, 2005

pic0123 pic0125 pic0127 pic0129 pic0133

Ik geloof dat ik net in een telefoongesprek met een mij onbekende vrouw een week ‘vakantie’ heb geregeld naar Den Haag aan het einde van dit jaar…

Dit ging zo makkelijk dat het nog niet helemaal tot me doordringt.

Maar ik heb wel ja gezegd, want ik heb er ten slotte nog niet zo lang geleden zelf om gevraagd.

11 Responses to “weg”

  1. Oh! Says:

    Je gaat bij de keizer slapen? 😉

  2. Súsaa Says:

    @Oh!: Nee, hoewel ik denk dat ik wel in een paleis terecht ga komen ga ik niet bij de keizer slapen, dat is namelijk een man 🙂

  3. act Says:

    Wat leuk en ook een beetje spannend om bij een vreemde te gaan logeren…. Heel veel plezier!

  4. Súsaa Says:

    @act: het fijnste van alles is dat zij er zelf niet is, dus ik heb het rijk voor mij alleen! (En voor de poes natuurlijk)

  5. wies Says:

    klinkt goed, nu nog lekker wind en zon.

  6. Oh! Says:

    Als de poes van huis is…

  7. Súsaa Says:

    …danst Súsaa op tafel!

  8. esther Says:

    Wat origineel! Veel plezier!

  9. t.keijzer Says:

    dus susaa je hebt uit eindelijk wel uitgevonden wie keijzer is

  10. helena Says:

    Spontane, onverwachte dingen zijn vaak het leukst. Veel plezier!

  11. Petra Says:

    Wat heerlijk, lekker naar de zee!


Geef een reactie

