Oh..oh…

augustus 22, 2005

Den Haag
wat een weekend
het was thuiskomst en afscheid
ik ben gebroken en heel
het is zoveel dat ik er van kokhals

ik ben net thuis want de trein had vertraging vanwege een bommelding in Utrecht…(???)
mijn batterij van mijn telefoon was leeg…
het was de langste en zwaarste treinreis ooit…
ik zou er nog zoveel over willen en kunnen zeggen, maar dat houd ik toch maar voor mezelf

slapen

dat zou het beste zijn…

het beste…

One Response to “Oh..oh…”


Geef een reactie

