geurtjes

mei 24, 2011

Toen ik vanochtend thuis kwam vanuit Hengelo rook het in mijn huis vaag naar afgestoken lucifers. Ik ging al op zoek naar verkoolde stokjes, schoof het gordijntje aan de kant dat voor mijn brievenbus zit, maar vond niets.
Toen ik verder mijn huis in liep realiseerde ik me opeens wat ik rook; ik heb een bos bloemen gekregen met een lelie erin. De lelie is inmiddels verhuisd naar buiten.

Toen ik vanmiddag thuis kwam na mijn werk kwam de weeĆ« geur van de riolering me tegemoet. Dat gebeurt vaker, een “pluspunt” voor het in het onderste apartement wonen van een complex. Ik toog naar de douche en liet het putje voor de zoveelste keer vol lopen met water. Op het putje ligt inmiddels ook een plat deksel van een pan. Zodat de lucht niet zo ver kan komen als het vanmiddag deed.

hmmm, misschien is 1+1 2 en moet ik de lelie naar de douche verhuizen!

7 Responses to “geurtjes”

  1. Annemieke Says:

    ik pleit voor de lelie in de badkamer…helemaal niet gek gedacht :)
    XXX


  2. Lelie in de badkamer, of wat slaolie in de afvoer. Wil wel eens werken. :-)

    • susandeverzameling Says:

      En wat doet dat dan, die slaolie? Bij mij trekt de afvoer steeds leeg waardoor hij droog staat. Helpt slaolie dan ook?

  3. smiley Says:

    Ik wist zelfs niet dat lelies een afgestoken-lucifer-geur verspreiden. Zo leren we elke dag weer iets bij zekers?

  4. Jacobdus Says:

    Lelies zijn gruwelijk mooi, maar meuren de pan uit. In jouw geval het huis.

  5. Polle Says:

    De geur van lelies kan ik ook niet verdragen. Zo nadrukkelijk aanwezig. Daarom koop ik ze nooit.


Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

